KOBIETY DLA KOBIET

Od blisko czterdziestu lat październik jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi. Co roku diagnozę słyszy prawie 20 tys. Polek – rak piersi wykrywany jest na świecie co 15 sekund, ale rozpoznany we wczesnym stadium, może być całkowicie uleczalny. Dzięki nowoczesnym terapiom nawet pacjentki, u których nowotwór jest w zaawansowanym stadium, mogą przeżyć wiele lat i pomimo choroby, cieszyć się dobrą jakością życia.

My także włączamy się do obchodów Różowego Października, chcąc zwiększyć świadomość kobiet związaną z istotnością profilaktyki, ale również pokazując, gdzie po przebytej chorobie mogą znaleźć pomoc w odnalezieniu drogi do lepszego samopoczucia i celebracji kobiecości. Z akcją wiąże się sprzedaż trzech specjalnie na tę okazję zaprojektowanych t-shirtów, które powstały we współpracy Patrizia Aryton z AmazINK. Część zysku ze sprzedaży zostanie przekazana fundacjom wspierającym kobiety walczące z rakiem piersi – Onkoklub Kopernik oraz OmeaLife. Limitowaną serię t-shirtów zdobią ilustracje autorstwa Anny Halarewicz, Mai Dobrowolskiej oraz Sylwii Dobrowolskiej. Każda reprezentuje odmiennym styl, charakterystyczną kreskę i kolorystykę, przekazując w ten sposób całą gamę różnorodnych odczuć i emocji, które będą nam towarzyszyć przez cały Różowy Październik.

Ten wspólny projekt Patrycji Cierockiej-Szumichory, dyrektorki kreatywnej marki Patrizia Aryton oraz Sylwii Dobrowolskiej i dr Sylwii Nawrot – twórczyń AmazINK Areola, specjalistek w dziedzinie mikropigmentacji medycznej i mikronakłuwania – jest doskonałym przykładem solidarnego działania pod hasłem ‘kobiety dla kobiet’. Dzięki autorskiej metodzie AmazINK Areola w niezwykle realistyczny sposób odtworzyć można wygląd otoczki i brodawki piersiowej – zabiegi te przynoszą ulgę i dodają pewności siebie kobietom, które przeszły walkę z rakiem piersi. Obie Sylwie zostały w tym roku bohaterkami akcji marki Patrizia Aryton “Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, a projekt Patrizia Aryton x AmazINK Areola jest zwieńczeniem tej współpracy.

Sylwia Dobrowolska i Sylwia Nawrot mówią, że “działają na styku medycyny i sztuki”. Są pełne temperamentu, zdeterminowane do działania, zaangażowane, zmieniają świat wokół siebie na lepsze. Mądre, silne, wielowymiarowe, tak jak wielowymiarowa jest kobieta marki Patrizia Aryton.

– „Kobiety, z którymi współpracujemy doskonale zdają sobie sprawę, że dostały od losu drugą szansę, więc mają w sobie ogrom energii. Są pełne życia, wiedzą, jak czerpać z niego garściami, jak je doceniać. Temat, choć delikatny, daje nam mnóstwo pozytywnej energii, ponieważ dla Pań z problemami onkologicznymi jesteśmy ostatnim etapem w chorobie. Robiąc wczoraj brodawkę piersiową usłyszałam: „Mając takie brodawki zapomniałam, że byłam chora”. Panie wychodząc od nas czują się kompletne i zdrowe. My nie mamy pracy, my mamy pasję. Każdemu życzę, by doświadczał takich emocji.” – mówi Sylwia Dobrowolska.

W sesji do wspólnego projektu marki Patrizia Aryton i AmazINK wystąpiła amazonka – Justyna Madalińska-Waloch, która również korzystała z autorskiej metody opracowanej przez Sylwię Dobrowolską i Sylwię Nawrot.

Justyna straciła pierś wraz z brodawką w 2014 roku , w 2017 roku zdecydowała się ją odzyskać. „Zachorowałam na raka piersi w październiku 2014 r., w grudniu poddałam się operacji usunięcia piersi z jednoczesną rekonstrukcją. Pierwszą pigmentację miałam w marcu 2017 r. i … Już niczego mi nie brakuje, teraz czuje się kobieco. Moja pierś stała się idealna! Mała brodawka, a ogrom szczęścia. Poczułam się kompletna".