ZWROTY I REKLAMACJE
Zwroty do e-sklepu
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru. Towar powinien posiadać oryginalne metki i nie może nosić śladów użytkowania.
Wypełnij formularz zwrotu, który powinien znajdować się w otrzymanej przesyłce, jeśli go nie posiadasz, wydrukuj formularz zwrotu.
Spakuj produkt/y do zwrotu – możesz wykorzystać opakowanie, w którym zostało dostarczone zamówienie. Sugerujemy także dołączenie dowodu zakupu. Wyślij produkt/y na adres:
ul. Gryfa Pomorskiego 5
83-333 Chmielno
z dopiskiem: Zwrot do e-sklepu
Możesz skorzystać z usługi wygodnych zwrotów. Opcja ta umożliwia Ci nadanie paczki w paczkomacie lub wybranych punktach. Jeśli wybierzesz tę formę zwrotu, postępuj zgodnie z instrukcjami znajdującymi się w poniższej ramce:
Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru przez ARYTON E-SKLEP. Klient otrzyma kwotę zwrotu w tej samej formie płatności, w jakiej dokonano zakupu.
Zwroty w salonie stacjonarnym
Istnieje również możliwość dokonania zwrotu zamówienia internetowego w salonach stacjonarnych PATRIZIA ARYTON. Sklepy stacjonarne nie dokonują jednak zwrotów płatności. Pełna lista salonów stacjonarnych, w których można dokonać zwrotu, dostępna jest tutaj.
Reklamacje
Reklamacja towaru może nastąpić do 24 miesięcy od dnia otrzymania produktu, ze względu na niezgodność towaru z umową. Towar reklamowany należy odesłać na adres e-sklepu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do klienta na koszt ARYTON E-SKLEP SP. z o. o. Do reklamowanego towaru sugerujemy dołączenie paragonu. Sugerujemy także wypełnienie i dołączenie do wysyłanego towaru formularza reklamacyjnego, co znacznie ułatwi i przyspieszy proces reklamacji.
formularz reklamacji
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt ARYTON E-SKLEP SP. z o. o. nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.