ZWROTY, wymiany I REKLAMACJE

Zwroty 

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Towar powinien posiadać oryginalne metki i nie może nosić śladów użytkowania. 

 

Zwroty do e-sklepu 

Produkty możesz odesłać do sklepu internetowego ARYTON E-SKLEP w ciągu 14 dni od odbioru produktów, postępując według wskazówek: 

 

  1. Wypełnij formularz zwrotu. Kopia formularza powinna znajdować się w otrzymanej przesyłce. Jeśli jej nie posiadasz, wydrukuj Formularz_zwrotu

  1. Spakuj produkt/y do zwrotu – możesz wykorzystać opakowanie, w którym zostało dostarczone zamówienie. Sugerujemy także dołączenie dowodu zakupu. 

  1. Wyślij produkt/y na adres: 

ARYTON E-SKLEP Sp. z o.o. 

ul. Gryfa Pomorskiego 5 

83-333 Chmielno  
z dopiskiem: Zwrot do e-sklepu 

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru przez ARYTON E-SKLEP. 

Klient otrzyma kwotę zwrotu w tej samej formie płatności, w jakiej dokonano zakupu. 

 

Wygodne zwroty 

 
Możesz skorzystać również z usługi wygodnych zwrotów. Opcja ta umożliwia Ci nadanie paczki w paczkomacie lub wybranych punktach. Jeśli wybierzesz tę formę zwrotu, postępuj zgodnie z instrukcjami znajdującymi się w poniższej ramce: 

 

 

 

Zwroty w salonie stacjonarnym  

Istnieje również możliwość dokonania zwrotu w salonach stacjonarnych PATRIZIA ARYTON. Sklepy stacjonarne nie dokonują jednak zwrotów płatności. 

Pełna lista salonów stacjonarnych, w których można dokonać zwrotu, dostępna jest tutaj, w §7 pkt. 14. 
 

Wymiany 

Wymiany można dokonać w obrębie rozmiaru lub koloru zakupionego modelu produktu, jeśli produkt o pożądanym rozmiarze/kolorze jest dostępny. Wymiana towaru na inny model polega na zwróceniu produktu zgodnie z procedurą zwrotów oraz złożeniu nowego zamówienia. 

By dokonać wymiany produktu, odeślij go wraz z wypełnionym formularzem wymiany (otrzymanym w przesyłce dostępnym niżej) i z dowodem zakupu odeślij na adres e-sklepu.  

 
Reklamacje 

Reklamacja towaru może nastąpić do 24 miesięcy od dnia otrzymania produktu, ze względu na niezgodność towaru z umową. 

Towar reklamowany należy odesłać na adres e-sklepu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do klienta na koszt ARYTON E-SKLEP SP. Z O. O.  

Do reklamowanego towaru sugerujemy dołączenie paragonu. Sugerujemy także wypełnienie i dołączenie do wysyłanego towaru formularza reklamacyjnego, co znacznie ułatwi i przyspieszy proces reklamacji. 

Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt ARYTON E-SKLEP SP. Z O. O. nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.